Jakten på perfekta almanackan fortsätter och Bk har öppnat i Täby C

Helt otroligt vad mycket man missar när man är bortrest hela sommaren. Tydligen har Lilla hantverkaren höjt priserna också!! Inte för att det gör mig så mycket eftersom tadadaa.......... Jag äger 80 kronor :D:D
Har tjänat ihop dom helt själv igenom burkpantning.

Innelista:

1. Biovänner = Så kjamgott och urgulligt
2. Fbo slash strandbaden. Kan aldrig någonsin bli ute
3. Filip och Fredrik käkar lite av varandra. mmm det är gott, det är snaskigt och det är porrigt
4. Bk öppnar i Täby c och Lennart motionerar i ridkläder
5. Skolan börjar och jag joinar/startar föreningar 7: Elevrådet, Friends, Biblioteksrådet, idrottskommitén, Studentkommitén, Levande poeters sällskap (täckmantel för Döda Peter Z´s sällskap) och sist men inte minst serietidningsklubben. Det innebär att jag hamnar i skolkatalogen 8 gånger. hihihihiihihihiiii

Utelista

1. Malin och Josephine är som vanligt anus. Lite pga flytten till Norge
1. Cissi Spong är ute mest pga flytten till Dubai
3. Tegel höjer åldersgränsen till 23!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
4. Josephine hamnar på listan dubbelt, hon är på Dellan utan mig när jag är som mest sugen

Jakten på den perfekta almanackan fortsätter imorgon, har tagit en liten paus. I 3 dygn har jag letat utan att hitta ens en halvbra. Det är viktigt att den har rätt konsistens både på insidan och utsidan. annars blir man omotiverad att skriva. Förra året var min almanacka så otroligt obra att man blev totalt omotiverad att boka in saker, därför låg jag mest hemma och gjorde ingenting. Förrutom att jag åt och gick upp 20 kg, jag borde nästan få en egen teve-serie. Kjamar på er
PS. Ska lära mig att volta från 5:an och Jempen har lovat att filma mig när jag dyker från 10:an


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar synen av Lelle komma "joggandes" i horsekläder... Så läcker!

2007-08-18 @ 21:57:54
Postat av: ci

herregud, med i skolkatalogen 8 gånger. det e helt crazy!! vill du förresten dra till tc med mig nån dag typ imorgon??? call you bitch. pös

2007-08-19 @ 14:42:22
Postat av: Lo

JAAAAA det är klart jag vill dra till TC. Imorrn är tex en bra dag. Älskar 619 som gör att även vi täby kbyn bor kan ta oss hela vägen ner till centrum.

2007-08-19 @ 18:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback