What doesn't kill you make you stronger

Lördag och soligt väder och säkerligen är Facebook fullt med bilder/statusuppdateringar på folk som sitter på en soft uteservering och tar en öl eller grillar i trädgården eller är ute med båten.. Jag hade också älskat den här dagen om jag inte suttit inne på biblioteket hela dagen och pluggat. Och snart hänger mina underbara och fantastiskt roliga vänner på verandan och njuter lite lagom av livet medans jag sitter inne och pluggar resten av kvällen :( Tror tom att jag hoppar över CL-finalen trots att det är en av vårens stora höjdpunkter. Har fortfarande inte riktigt kommit över att Real inte gick till final.. Jag och min bitterhet ska istället skriva ett föredrag om meningen med livet vilket inte är att sitta inne och plugga en härlig lördagkväll i maj. Så fort det här är klart ska jag fånga min ungdom och ha kul med mina vänner, åka till Åland och njuta av vädret, jobba igen vilket ska bli sjukt kul och sedan njuta lite mer av livet i allmänhet. Jag längtar galet till varma sommardagar på Åland!!!!! Det går inte riktigt att förklara hur totalt underbart sommaren där är! Men nu ska jag fortsätta plugga och sen äta torr kyckling till middag. Kanske lyxar till med lite citronvatten MED IS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback