Lolololoo

Har bokstavligt talat pluggat ihjäl mig idag. Känner mig ganska duktig faktiskt och det bästa av allt är att jag känner mig förberedd inför mitt bokföringsprov som jag ska ha imorgon. Superduper! Det är rätt så kul att bokföra, jag gillar att gå helt upp i att sitta och räkna och hålla på. Tyvärr har jag inte hunnit träna idag :( Inte igår heller så nu känns det allt annat än bra. Men jag får se det som att jag behövde lite vila, hade mitt första bra springpass på flera veckor i förrgår, då kändes min kropp äntligen sammarbetsvillig igen. Tyvärr fick jag halta hem efter typ 5 km pga att mina benhinnor gjorde ont men det är en annan femma. Imorrn hoppas jag på att springa minst 7 km, det kommer bli mitt på dan i stekande sol så vi får se hur det blir, är lite känslig för värme ibland :)
Kom precis på att jag älskar Edward Cullen! Hade typ glömt det men nu när jag minns känner jag hur hela jag blir varm. Twilightfilmerna kanske inte är sjukt bra men alltså när jag läste böckerna förra sommeren, det var helt magiskt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback