Dagen med största D:et är snart här!

Det är min sista dag att vara löjlig så jag passar på: Imorgon när jag vaknar ska jag kolla på gg-finalen och alltså jag är så sjukt exalterad!!! Har varit besatt hela veckan, tiden har gått plågsamt trögt och jag har varit besatt av twitter, fanpages osv. Nu vet jag ALLT inför imorgon. Det enda jag inte vet är om det blir en förlovning eller inte. Superspänd :):) Efter att jag pratar ut om avsnittet med Kajsa så ska jag sluta vara besatt och jättenördig. Lovar!
Helgen då? Jo den var fin, ganska lugn, pluggade lite, gjorde en del hushållssysslor och blev totalt utmattad. För mig innebär att städa att puffa till kuddarna i soffan och ta undan lite tvätt. Med hushållsysslor menar jag att dammsuga och sätta på diskmaskinen. Nu gick jag även ut med pappersinsamlingen och bäddade sängen!! Svetten rann och jag kände mig även ganska psykiskt utmattad. Sen på lördagskvällen firades Spongan som fyller år idag = GRATTIS älsklingen!!!!!
På söndagen cyklade jag till Djursholm för Josse var tävlingsledare och med tanke på min enorma erfarenhet av hästtävlingar tänkte jag att det var lika bra att ställa upp. Tror att jag har tillbringat hundratusentals timmar på hästtävlingar. När vi var små och det var tävlingar på veda var det det absolut bästa jag visste när det var hopptävlingar och man jobbade gratis från typ 7 till 21. Nu var aktivitet kanske inte så värst hög, kan mest ha suttit på en bänk i solen, myst med en jättesöt hund och kollat att allt gick rätt till liksom. Bestämt är att jag ska gå banbyggarkurs iaf! Skulle nog kunna tänka mig att bli överdomare också...
På söndagen fyllde också Marilda år så vi gick på bio och såg "The Lucky one". Zac Efron var lagom het :) Bra film om du är tjej iaf!
Men nu Ska jag läsa ut "Pojken i randig pyjamas" och vänta på att det blir morgon!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback