Åh nej!

Idag tänkte jag springa jättelångt, vilade mig i form igår och tryckte i mig massvis med broccoli och 3 liter vatten till lunch för att vara i kanonform. Redan från början kändes allting bara fel, mina ben var som två cementklumpar, mina fotleder gjorde ont och mitt huvud höll på att sprängas av värmen. Hemskt väder förövrigt, Jättekvavt och obehagligt! Efter 4 km av konstant plåga så la jag ner och gick istället. Jag ville gråta men lät bli. Men till slut blev det väl typ 8-9 km iaf... Imorrn kommer allt vara på topp igen hoppas jag!
Nu är jag på väg till Santa för att mysa med hennes kattungar :):) Måste också tacka den människa som uppfann free run-skorna. Det bästa som hänt mig!!
Har beställt ett till par idag som ska få hålla mina orangea sällskap *happyhappy*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback