Underbar helg!

I fredags åkte vi ner till Kalmar. Lärde mig att Småland består av oändligt mycket skog och berg. Det är sjukt hur mycket av vårt land som bara är skog! På lördagen var vi på Öland och jag red en helt underbar häst. Det var sjukt kul att hoppa lite igen! Var lite nervös först, var så länge sen men det värsta som kan hända är ju att man flyger av och lite smällar blir man bara hårdare av :)
Igår var vi på trädgårn, tror ändå jag hade roligast efter, solen som går upp över Sthlm och underbara och galna människor, Jag skrattade konstant i flera timmar <3 Tror att Erik och jag lekte lite för vilt bara för vaknade upp med en stukad fot och handled. Och hela kroppen värker efter ridningen. Så idag har jag gjort väldigt omycket. Men har skrivit in alla viktiga matcher i min kalender, det är important stuff, EM liksom! Förutom Sverige följer jag Portugal och Spanien slaviskt. Portugal pga Cristiano Ronaldo, EM 2004 när han grät krokodiltårar efter att Portugal förlorade finalen på hemmaplan, just i det ögonblicket började jag älska den mannen. Spanien följer jag för att det är Spanien liksom, många favoritspelare där och min absoluta favorit Iker Casillas <3 Kan gärna se Casillas hålla upp bucklan igen :) Sverige har man såklart inte överdrivet mkt hopp till, vi är oftast helt usla men Zlatan är ju Zlatan så under kanske kan ske?
Så som sagt känner jag mig rätt upptagen, det här är ju en riktig höjdpunkt på året och EM-finals dagen är en väldigt röd dag.
Lite snabbt måste jag även nämna något magiskt, Ronaldo (riktiga) VM 2002, får fortfarande lite gåshud. Efter vm skrev han på för Real Madrid och sen dess har jag älskat det laget och under åren har jag haft sån tur att flera av mina favoritspelare har spelat där, Beckham, Cristiano ronaldo osv. *lycka*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback