New York!

Var helt sjukt bra som väntat! Älskar den staden så mycket <3
Vi var ute en sväng till princeton också och hälsade på min brorsa. Det var sjukt trevligt där, underbara miljöer och sjukt bra fester. Är lite glad att han stannar där i 4 år till :)
.

Sen vi kom hem har jag inte gjort mkt, firat påsk, träffat Sarah b och Frida igen efter att dom varit i Sydamerika i 3 månader. Är glad att dom är hemma igen!
Igår var jag, mellan och Jullan på Titanic. Början av filmen är som vanligt en blandning av smärta och njutningen för att Leo är så snygg. Så snygg att det gör ont liksom!! Sen kommer ångesten och gråten och sorgen. Varför just Jack *snyft*?
Idag skulle jag ha pluggat. Istället har jag tuggat frenetiskt på ett tuggummi och fastnat i ett avsnitt av ponnyakuten. Sjukt bra program! Drama när det är som bäst!
Har även kollat på senaste gg-avsnittet. De senaste avsnitten har bara irriterat mig för att Blair är en idiot och Dan Humphrey är mitt största hatobjekt någonsin. Hans ögon ser ut som ett par oskyldiga hundvalpsögon (trots att han är långt ifrån oskyldig) och hans hår det ut som en stor lurvig pudel. Och honom väljer Blair framför chuck Bass? Men trots detta stora irritations moment så var dagens avsnitt positivt för chuck Bass bar en röd onepiece!! En röd onepiece!! Blair och dan kan få syssla precis med vad dom vill så länge chuck visar att han är världens softaste och coolaste man! Få människor kommer undan med att ha på sig onepiece men chuck är definitivt en av dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback