Justin B

Har varit sugen på att kolla på Justin Bieber-filmen. Den ska tydligen vara bra. På IMDB har den fått 1,5.. Trodde att en miljon galna tonårstjejer hade röstat så att den hade typ 9,5 iaf. Alla vet att man inte ser filmer som har under 6,5 men jag känner ett stort behov av att se den. Den finns bra filmer och sen finns det "bra" filmer. Bra filmer som är sjukt bra gjorda, som har en mening, som berör mig, som skapar en förändring i mig. De "bra" filmerna är filmer jag älskar som egentligen inte är bra, typ Sweet home alabama, supersugen, white chicks och Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko. Trots 1,5 så har jag stora förhoppningar på Justins film. Jag älskar inte Justin Bieber, jag är bara så otroligt fascinerad av hur en person kan få en hel värld att drabbas av Bieber fever. Sjukt fascinerande!




Idag har jag målat tavlor som ser ut som något ett dagisbarn har skapat. Sen har jag tvättat kläder som har bytt färg *suck*. Är dock stolt över ett par trosor som från början var turkosa, har nämligen lyckats färga dom först gråa och nu lila. Sjukt spänd på vilken färg de har nästa gång! Har även släpat med en av mina "klasskamrater" hem för att kolla på min dator. Hon nämnde att hon skulle köpa en och då fungerar jag så att även om jag inte skulle sälja en dator så skulle jag ändå typ sälja en bara för att liksom! Får se hur det blir men hon tyckte att jag var en bra försäljare iaf!
Ska svettas med cattap på gymmet snart också. Är osugen. Ikväll ska jag ha en helt underbar kväll, först ska jag äta något som smakar mycket vitlök, sedan ska jag fortsätta att vara kreativ och måla. Tror kanske tom att jag skriver lite på min bok. Klockan 22 är det världscupen i hoppning. Mkt viktigt att inte missa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Justin <3

2012-04-22 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback