ohoj i lingonskogen!

Sitter här i min underbara ensamhet och väntar på att MallaB ska komma hit.
Vi ska ut och röja lite, först på stan och senare ikväll på feeezt. Kanske på läkarfest, malin letar efter sin blivande man och jag måste passa min :)
Igår träffade jag Sarka och Jullan och drack öl och snackade om killar. Vi kom fram till följande saker, som antagligen varenda tjej redan har konstaterat, : Killar är korkade, killar förstår inte tjejer och de har svårt att tänka utanför boxen om man säger så va. Men eftersom vi tre är tre mycket smarta och insiktsfulla tjejer så kom vi många gånger fram till att vi tjejer också har en del problem. En del saker som gör oss tjejer irri och mensiga och som man berättar om för någon av sina tjejkompisar (och tjejkompisarna suckar och säger meeeen guuud jag fattar verkligen att du blir arg) ja det är såna saker som killar inte hade blivit sura över och då kanske man måste tänka att okej min kille hade lugnt tagit det chill med att jag skiter i honom fast vi bestämt att göra något och istället drar ut med mina tjejkompisar så då kanske jag också bara ska chilla on the grill liksom!?
Men för att faställa några små saker nu:
1. Brukar ytterst sällan träffa tjejkompisar för att enbart prata om killar. Vi är så himla mycket coolare.
2. Brukar aldrig behöva skita i någon för att gå ut med tjejkompisar för vi brukar inte ha enbart tjejevent utan alla är välkomna, tjejer, killar, hemafroditer, djur ja alla! Fett nördigt med sånt.

Gick sen hem till mig och åt popcorn med jullan och kollade i nisses skolkatalog. Jullans bfriend ska börja i samma klass så hon ville kolla in konkurrenterna. Hon verkade inte finna något jättehot mot sin äktenskapliga lycka. Bra tycker jag

Senare på kvällen/natten gick jag ut och cyklade och hittade en övergiven hund på gatan. Det var en jättesöt golden och ju längre tiden gick utan att någon kom efter den så började jag tro att gud sänt hunden till mig för att rädda mig från all ondska på denna jord. Vi skulle liksom bli bästizar <3 Sen kom ägaren och jag var lite ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback