Tja fan läget då

Har egentligen asmkt att skriva om här men det får bli en annan dag. Livet har inte varit lätt för mig sedan jag kom hem men jag känner att det sakta börjar återgå till det normala. "vart jag än i världen vänder står jag här med fulla händer"!
Har haft världens flumigaste dag på jobbet med Klara. Världens softaste brud asso!! Ni skulle typ döö om ni träffade henne. Vi kom fram till 3 vettiga saker: svenskar behöver dricka mer ren sprit. Lättningar på lagen måste ske! Och det tredje vi kom fram till kan mer vara ett konstaterande för efter att ha googlat och studerat bilder noga kom vi fram till att ernst Billgren satt och drack kaffe i vårt kaffe. Så kul va!?
Nu ska jag på fika med pappa. Det ligger något obehagligt bakom det här, iaf nåt lurt för min pappa har aldrig aldrig föreslagit en fika! Och farsdag firar vi inte (för det är larvigt tycker vi). Som den inbillningsrika person jag är här jag börjar fantisera om att pappa ska berätta att han vunnit flera miljoner. Har redan skrivit en önskelista över saker jag önskar mig :):) Men jag känner min far för bra och han skulle aldrig berätta för någon om han vann pengar så tyvärr... Återgår till att vara mkt skeptisk till detta spektakel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback