The american dream

Är just nu i Boston, en sjukt nice stad, och dricker starbucks-kaffe. Vi väntar på att butikerna ska öppna, klockan är bara 9 än men vi går upp senast 7 varje morgon för att hinna så mkt som möjligt. Fast klockan 20 är jag redo att somna stående. Måste nog försöka hålla mig vaken lite längre imorrn för då kommer Nisse hit och det vore ju inte så kul för honom kanske om jag bara sover. Men det funkar utmärkt med min brorsa, vi är båda rätt så extrema morgonmänniskor. Något annat som är bra är att han sitter mer på sin iPad än jag på min iPhone. Sociala klubben liksom :) Sen gillar han även att shoppa, igår spenderade vi timmar på Ralph Lauren, det var fett nice!
Hamptons var helt underbart, cape cod nästan ännu bättre och ja Boston är som sagt wonderful! Det som grämer mig mest är att vi inte kunde åka ut på Whale watch när vi var på cape cod. Hade varit sinnessjukt nice men det gick ingen tur den dagen :(
Nu ska vi iaf shoppa converse och hunterstövlar och sen ska vi gå till Harvard.
Senare ska vi åka upp till ett ställe där vi ska hicka. Om jag blir uppäten av en Björn så älskar jag er alla!
Imorrn bär det av tillbaka till New york city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback