Livet är konstigt

Mitt i en tid där en massa hemskheter händer och människor jag känner drabbas av så mycket orättvisor så är livet ändå väldigt bra. För jag har världens bästaste vänner och världens underbaraste familj! Tyvärr tillbringar jag alldeles för lite tid med dom men det kommer förhoppningsvis bli bättre inom en snar framtid. Trots att humöret är på topp, är glad när jag vaknar även fast jag vet att jag ska jobba och slita hela dagen, så är det något som är konstigt i mitt liv. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Jag är liksom lycklig för det känns som att jag är närmare mitt forna jag, ett jag som jag har saknat. Det kan vara mitt häst-jag, efter globen kan det ha dykt upp. Tidigare idag kom jag på mig själv att i ett medelstort sällskap med mkt värme ändå känna mig väldigt väldigt ensam för hur mkt jag än kollade runt fanns det inte en endaste människa som hade något med hästar att göra. Mitt liv har verkligen varit händelserikt, jag har hunnit gå igenom en hel del. Det finns så himla mkt mer än bara cafeteria-häng, brieost-insidenter i sängen och utslängningar från tegel så ja jag är lite av en lifecoach och just nu ser det ljust ut i livet för mig. Skiner solen i Madrid? Ja det gör den!! Trots mitt närmande av mig själv och mitt otroliga välmående så känns det ändå som att andra saker i livet glider längre ifrån mig men det kanske inte finns mycket att göra åt det? Ibland kanske man får inse att man inte kan förverkliga varenda dröm, inte göra allting som är roligt utan man får kanske välja att släppa en del och ta vara på det som verkligen får en att må bra? Men lights will guide you home iaf och det känns betryggande! Just nu: *Känns framtiden ljus pga mina underbara vänner. Älskar er och ser framemot allt roligt vi ska göra! Shit is going down!!!! *Önskar jag mig ett badkar så jag kan flyta runt i flera timmar och bara vara med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback