Igår

så lekte jag med min dyssevän Heddan. Vi jobbade ashårt hela dagen och gjorde en video till Crille som har fyllt år. Den går att se på min facebook. Men det har blivit lite fel för man hör inte vad Blair säger :( Detta kommer dock Heddan åtgärda. Den är verkligen skitbra! Kolla extra gärna in hur bra musiken passar ihop med det som händer. Rytmiskt liksom!
Idag är en bra dag för det är strålande sol och fredag och jag har redan slutat. Började liksom klockan 6 ZzzZzznark. Nu ska jag ut och gå och sen så ska jag till Ki för att vara med i nån undersökning som jag får 300 spänn för och sen så ska jag på vernisage, josses kläder ska visas och sedan så ska Crille och jag ha en gossip girl-kväll med sleep over :):) Myyyyyyyyysigt värre va!?
Imorrn ska jag jobba, sen vill jag grilla för det är det bästa jag vet och på söndag ska jag på koutsläpp på morsta gård. Fett kul!
Och just det, glömde logga ut från johans dator så han har redan skrivit lite skit. Men jag skriver så mkt skit hela tiden så man kan knappt veta om det är en rape eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback