heeeeeeeeeeeej

fan va bra det är att jobba inne i stan, då hinner man liksom shoppa innan, efter eller emellan jobb :) Fast det gick inte allt för bra för mig idag alltså, skulle köpa en asafin och vacker och dyr kjol som jag antagligen aldrig någonsin kommer använda men mitt kort gick inte igenom.... Men nu så har jag bestämt mig för att lämna tillbaka lite jag köpte igår så då löser det sig :) ska bra hinna dit innan jag ska jobba igen.. Har förresten bränt hela min hand idag, gav mig själv första hjälpen. Ska sätta på mig något snyggt nu tror jag och sen så ska jag bege mig. Drömde förresten att jag hade barn i natt. Det var hemskt, var helt klibbig av svett när jag vaknade :( Kan bara tänka mig hur mkt man måste tvätta å så där när man har kids. Fyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback