Ny dag, nya möjligheter

Igår kan ha varit värsta dagen i mitt liv. Allt i vår butik pajade, inget funkade och det gjorde att vi inte kunde jobba. Och våran chef är i thai på semester och jag har ansvaret när han är borta..
Det här var så klart kul från en Början men Igår var det Inte inte inte kul!
Men som sagt, idag är en ny dag med nya möjligheter!
Efter 2 dagars ledighet har jag också insett vad man missar när man jobbar mkt så nu tänker jag jobba mindre och förverkliga mer drömmar. Eller iaf bara gå runt och drömma om det ;) Den senaste tiden har jag väl egentligen inte jobbat så mkt mer än heltid, det blev några veckor när jag jobbade nästan 60 timmar och det är ju lite tungt men jag jobbar bara 5 dagar i veckan nu men problemet är att vi jobbar mellan 10-19 och så måste jag gå hemifrån 9 och kommer hem 20.00. Det är 11 timmar och resterande delar av mitt liv sover jag bara. Superkul :) Så nu skriver jag en lista på saker att göra i vår:
*Skaffa ett gymkort och börja träna igen
*Gå banbyggarkursen jag alltid drömt om
*Lära mig att spela piano
*Läsa matte c igen och förstå skiten!
*Rida lite oftare bara för att det är det jag älskar mest :)
*Köpa mindre onödiga grejer, framförallt kläder som jag aldrig använder..

Dessutom ska jag komma på vad jag vill bli och sen se till att bli det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback