Fuck Fuck fuck

Idag är en riktig FUCK-dag!! Och nu kan jag skriva precis hur jävligt det är för nu är jag lösenordsskyddad :D:D
Saker som suger:
*matlådor! Jag avskyr matlådor! Så sjukt sinnessjukt efterblivet tråkigt att käka matlåda. Och varje dag tvingar Nisse med mig matlådor som innehåller ja jag vet inte riktigt vad...
*en idiotisk bredbandskund som förstörde hela min dag! Sjukt idiotisk
*en spärrvakt i tbanan som orkar vara värsta prettot och kunna typ alla koder utantill? Get a life!
Positivt är dock att jag är på väg hem nu med rätt lyckade resultat. Positivt är också att jag jobbar i Sveriges bästa comhem-team som krossar allt motstånd!! Och nu ska jag trycka i mig apelsiner tills det står ut genom öronen. Och glöm inte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback