Igår

Var en fin dag. Jag joggade först ett varv, var sjukt seg men det löser sig. Sen så fikade jag med Jobe i solen och sen träffade jag Spongan och gick på promenad och plockade påskris. Efter det åkte jag hem till Sarah B och åt middag. Vi åkte även till Coop och köpte godis för 3,90. Bra pris! Jag åt typ ingenting för jag sparar mig till påsk. Får se om det bli nåt firande bara för min mamma och pappa är på åland. Kanske ska försöka jobba, det är sånt vi familjelösa får göra. Men nöjd över att ha skaffat ett påskägg till mig själv iaf!
Såg även på Sweet home alabama igår igen. Är besatt. Såg också senaste gossip girl-avsnittet 2 gånger och alltså kolla in det här för den som är lite sugen på vad som skall komma:


http://www.youtube.com/watch?v=HCdyIjLF4JM


JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR!
Behöver rehab eller få en diagnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback