God bless America

Igår så hände något som aldrig tidigare hänt mig: Jag försov mig! skulle ju börja klockan 7 och ställde klockan på 6 men tyvärr så råkade jag trycka på av-knappen istället för på snoozen. Så Jag vaknade helt enkelt upp klockan 7 och fick panik. Typ bland det värsta som hänt mig. Första och sista gången!
Det lite jobbiga är att jag hade en notis på facebook som var totalt osann eftersom jag skrev den när jag var på väg till min matte-kvällskurs och livet var allt annat än fest fest fest fest fest som notisen var. I allafall så hade en tjej som jag skulle jobba med på onsdagsmorgonen skrivit och undrat om jag inte skulle jobba något på onsdagen? Känns lite pinsamt för nu tror ju hon att jag var ute och festade som en galning hela tisdagen och man får inte försova sig för sånt ju! Pinigt värre.
Igår fyllde min kusse 12 år och vi skulle dit och fira och då måste man ju ha med ett paket och detta skapade stora problem för mig (lider av presentköpsproblem). Jag funderade febrilt men allt jag kunde komma att tänka på var när Jullan ca 12 år skickade ut en lista till sin släkt där det stod typ:
Av moster Lena vill jag ha ett zebrarandigt linne från Jc. Absolut inte Nalle puh-ramar (detta var vad julia fått senast i present av moster Lena)
Och så fortsatte listan till hela släkten med många vill absolut inte ha xxx (det som hon senast fått av personen i fråga).
Behöver jag säga att min presentsköpsångest blev ännu värre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback