last night

träffade jag Spongan som tycker att jag är helt sjuk i huvudet med hela gossip girl-grejen, att Crille och jag t.om klär ut oss och så där! Antagligen är hon bara en av många som undrar om jag är seriously disturbed och visst jag kan kanske erkänna att det är lite stört men jag har kul och jag gillar det så ja jag kommer fortsätta vara helt störd and I know you love me xoxo gossip girl Skämta! Men tack till Crille Rådman som förstår mig! Kan förövrigt berätta för er alla hur hela grejen började och det var typ för 2 år sedan som både Crille och jag var arbetslösa, satt hemma hos honom på dagarna och tittade på gossip girl och drack rom och cola. Och drömde! Perfekta livet! Har precis varit ute och sprungit i Haga parken (låtsades att det var central Park), ska till myrorna i ropsten och sen ska jag meata Santa and Malibu. Dom vill tydligen dricka öl. Tidigt men varför inte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback