gårdagen

blev faktiskt en mycket lyckad dag, jag ansträngde mig och var duktig på webbdesignen, sen gick jag hem till min farmor och farfar för att få hjälp med lite kläder jag syr om och då dök även min faster upp så vi fikade i flera timmar och lärde farfar hur man skypar (hann prata lite med min kusse i USA). Förresten så ska jag nog åka och hälsa på henne verkar det som. Visste inte ens om det men min faster sa så här:
-Du ska ju åka och hälsa på!
och jag säger mmm det vore ju kul och min faster fortsätter då:
- Ja men din mamma sa till mig att hon betalar!
JIPPIE!! vilken surprice!!! Happyhappyhappyhappy!
Sen åkte jag in till stan, gick på visning med pappa och sen åkte jag tillbaka hem för att gå på bio med Jempa. Vi såg I rymden finns inga känslor, gillar den skarpt!!

Det jag gillade allra mest med filmen var att storebrorsan Sam var så het att jag nästan avled. Läcker läcker läcker!!


Och nu sitter jag här och ska fixa lite bilder till webbdesignen, har faktiskt asmycket att plugga den här veckan, och sen ska jag åka och jobba kl 12-16.30 = sooooft
Försöker även hålla mig från att kolla på senaste gossip girl avsnittet som kom ut i natt. Crille och jag ska ju inte titta förrens på torsdag efter som Santa skulle få va med och inte kan på onsdag. Men hon är bara med på prov än så länge! I allafall känns det typ som julafton just nu, det pirrar i min mage, jag kan knappt sitta still och jag allt jag vill är att kolla i paketen under julgranen (i detta fall är paketen lika med senaste gossip girl-avsnittet). Men har lovat att hålla mig!
Kom på att jag ska på kvällsmatte sen och det här låter ju helt sajko men jag ser framemot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback