Är trött på

att bädda sängen! Eftersom vi har haft visningar så har jag bäddat den otaliga gånger och det är så himla tråkigt plus att jag inte ens kan göra någonting hemma i fara för att skräpa ner. CP och jag kunde inte ens äta chips igår liksom för jag pallar absolut inte att dammsuga EN GÅNG TILL LIKSOM!!

bäddad säng

Planer för dagen: Dö, dö och dö. Skoja bara jag ska till biblioteket och plugga matte och hitta böcker om hur man får ett bra liv och sen ska jag gå på mattestuga och få lite hjälp eftersom jag inte fattar ett piss och efter det ska jag hem för då är visningen över och så ska jag åka till gymmet och gå på core bosu (världens bästaste pass) med Sarah :)
Hej då, ni kanske aldrig mer kommer höra ifrån mig för det finns så mkt vettigare saker att göra än att skriva i den här nördiga och totalt ointressanta bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback