shit

vilket sjukt dåligt väder det är idag! Men egentligen så bekommer det mig inte så värst mkt. Idag jobbar jag till halv tre, har mattelektioner med treorna där vi tränar på multiplikationstabeller = väldigt bra för mig som aldrig lärt mig dom. Har verkligen en del brister i min grundutbildning höhö. Sen ska jag in till stan för att faxa en sak och sen ska jag tillbaka till Täby och gå på mattestuga. Och efter det ska jag till gymmet på core bosu :) Har inte tränat på typ två veckor så kommer bli jooooobbiiiiigt värre!!! Och imorrn så ska jag jobba värsta mega mkt, 8-18.00 wooooohoooo pengaaaaaaar, jag är riiiiiiik som ett troll!! Men dagen kommer bli jobbig för jag har mattelektion mellan 18-20.00 så kommer typ dö sen eller nåt i den stilen.
Men tisdagar är ändå dagen med stort D för då kommer nya gossip girl-avsnittet ut och jag längtar som en galning :D
Det positiva med att jobba är att jag slipper all tråkig fritid, det funkar ju liksom inte i längden att inte göra ett PISS! Så jäkla tråkigt och deprimerande och min hjärna blir typ tokig!
Igår var jag förresten på lägenhetsvisningar, och så var jag förbi på Djursholms RK och hängde lite snabbt med Jobe <3 Hittade en lägenhet jag gillade men den kommer bli för dyr fast hela lägenheten behövde renoveras, typ riva ut allt. Men det är min dröm att renovera en lägenhet och få den precis som man vill ha den! Crilleboy följde med mig och det var ju fint fast jag skulle ibland kunna mörda honom (inte igår men andra dagar). Hej då
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej det ar malin

2010-11-16 @ 15:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback