Plågsamt

Alltså måste bara berätta att när jag åkte till Åland i tisdagskväll var det storm ute, eckerölinjen var liksom inställd pga hårt väder men. Vi tog viking line som gick. Kändes typ som att vi låg ner i slagsida ibland och emellanåt flög vi i luften och hela magen kittlade. Tyvärr inte på ett positivt sätt.. önskar verkligen att jag kunde skriva att jag klarade mig utmärkt, oberörd av sjön som den sjöman man är (sjökapten tom) men alltså jag mådde SÅ illa och efter typ en kvart var det jag som sprang till toan och spydde. Pain alltså! Sen gick jag upp på däck och mådde genast bättre för det var så jäkla coolt att stå där uppe i det galna vädret och det var et äventyr i sig att bara ta sig fram till relingen, fast dit fick man inte gå pga fara men jag är ung, dum och sugen på äventyr så självklart kunde jag inte hålla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback