Läste

att när barn typ är två år så har de lika lätt för att ta in och lära sig musik som de har för att lära sig att prata och jag insåg precis i den stunden att mina framtida barn kommer ha ett ganska spektakulärt schema, de kommer alltså lära sig att spela piano och fiol samtidigt som de lär sig prata, de kommer kunna spela flera Mozart-stycken innan de ens kan gå typ och jag ser framför mig hur dom underhåller mina gäster och jag ska ha en stor sal där jag kan ha bal medans barnen/barnet spelar. Men viktigt är att barnen senast vid tre års ålder börjar spela golf, Tiger Woods började vid två men se hur det gick för honom liksom, vill ju inte ha barn med sexmissbruk. Och sen så ska barnen spela tennis och vara med i slalomklubbar och gå på dans och sist men inte minst ska dom självklart rida! Och när dom fyller tio och får börja tävla sm så kommer jag ha sparat ihop några miljoner att köpa ponnys för :) Tyvärr kommer dom inte ha tid att rida så mkt eftersom dom går på massa andra sporter och är med i olika körer och operor mm men det gör inget för jag kommer helt enkelt rida mellan tävlingarna så behöver dom bara hoppa upp sen och styra runt. Förresten så är ett av mina barn ett underbarn på att spela schack så det barnet är med i olika turneringar över hela världen och blir känd genom youtube för sina geniala drag. Och vad tror ni om konståkning då? Kanske man kan klämma in nånstans för det är rätt coolt!

Det här är typ mina framtida kids (förrutom att dom inte är asiater då), jag är världens stoltaste mamma:


Men på sistone har det känts som att jag hamnat i klimakteriet, har kallsvettats onormalt mycket och så där så det kanske inte blir några barn alls. Och det kanske egentligen är lika bra för när man läser det här över så inser man att det kanske inte riktigt är så hälsosamt hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback