Halå

Jag har precis varit och skrivit prov som gick typ bättre än förväntat men jag pluggade verkligen typ en hundradel av vad jag borde gjort. Jag är världens största idiot!! Men nu ska jag packa alla mina grejer som jag måste ha med till globen, tror jag måste ta en rullväska, är ju så himla mycket sladdar hit och dit och kameror och datorer mm. Kommer typ förbränna 3000 kalorier bara på att ta mig ner till tåget... Ska plugga lite till idag tänkte jag för från och med imorrn är jag sjukligt busy i globen, längtar som bara den!! Och efter den här helgen är det jul på riktigt :D Fast jag har tjuvstartat, lyssnar på min julspellista på ipoden hela tiden! Häromkvällen var jag ute och gick i skogen och det var snö på träden och så lyssnade jag på julmusik och tog små glädjeskutt hela tiden. Älskar julen mer än något!! Och som jag tjatar om varje år så är jag världens bästa julfirare! Någon som vill att jag listar min favoritjulmusik?? Kan även tänka mig att lotta ut en jultröja som jag stickar själv men då måste ni som vill tävla om den skriva en motivering (som rimmar som ett julrim). Varsågoda och sätt fart så lovar jag att börja sticka!


Så här vill jag att granen ska se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback