Helgen som var

I Fredags satt jag hemma och umgicks lite med min mamma som kom hem från Åland, åt lite popcorn och målade en ny tavla med mindre lyckat resultat.

Från början skulle det stå ett skitsoft citat: Alla kloka människor vet att sanningen inte är en huvudrätt utan krydda. Passar mig liksom som gärna kryddar en historia till det bättre :) Men efter att ha skrivit dit Alla insåg jag att det inte skulle få plats och fick leta som en galning efter något ordspråk som börjar på alla. Fann bara detta... :( Men ska spara den här ändå. Kan ju bli erkänd en dag och då blir den dyr hehehe
Mama och jag var sen i TC och svängde förbi galoppen som öppnade sin drive in-loppis *lycka*
Köpte en soft rygga för 20 spänn

Och tre badmintonrack.

Egentligen fattar jag inte varför för jag spelar aldrig badminton!? Senast var förförra sommaren när min brorsa och jag skulle spela. Jag kom ihåg mig själv som något slags proffs (från mellanstadiet när vi brukade spela). Tyvärr hade jag tappat ALLT, kunde inte ens träffa bollen! Garvade i allafall sjukt mycket åt det här medans min brorsa var skitsur och tyckte att jag var ytterst barnslig och tråkig som bara garvade hela tiden. Han sa att han aldrig mer skulle spela badminton med mig. Han kommer ångra sig när han får se mina racket!! Och hur säger man egentligen? ett rack flera racket eller ett racket flera rack?? *Confusing*
Åkte sen hem till Spoon och Joakim och vi åt romantisk middag i deras asnajsa lägenhet.

Familjen

Sen kom Nisse, SarahB m.flera och drack öl och sen blev det The Manks borta vid universitetet. Allt var precis som vanligt bortsett från att Jullan inte var där. Inga skivbolagschefer syntes heller till så the manks går nog fortfarande utan kontrakt. Såg flera goa vänner b.la Fruttan <3

tre fjärdedelar av bandet

Sen kom CP och hämtade upp oss och vi drog till Tegel. Hon drack cola heeela kvällen och körde hem. Sjukt soft med nykteristpolare :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

hur mkt tar du för tavlorna?! ;)

2010-05-11 @ 13:16:17
Postat av: ci

jag vill spela badminton!!

2010-05-12 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback