typiskt

Mullan kan tydligen inte se vad jag skriver. Sååååå tråkigt men ändå lite spännande förstås. Skulle kanske börja med lösenord så alla tror att jag skriver massvis med hemlisar. Men har ändrat en inställning så jag hoppas Mullan kan se nu... Om du kan det min lilla älsklings vagina så skriv en kommentar tack!
Har nog lite dyslexi tror jag förresten.
Men dagen på jobbet var i allafall kul, jag gillar verkligen att hålla i lektioner, känner mig så seriös då :) Tyvärr var det sjukt äcklig mat till lunch men jag och Rebecca drog till donken och svullade lite mohahaha
Sen har jag snackat med dom som har Gettot (min ponny) och jag grät nästan för han går jättebra med hans nya ryttare (Natshas ena småsyrra). Ska åka över och rida nån dag tänkte jag och galoppera runt som en tok i snön.

Gettot da man och Jasmin


<3<3

För er som vill veta har jag gjort en del ambitiösa saker denna helg. Lördag var jag först på promenad, sen var jag på ett corepass och sen var jag ute och åkte skidor. Skejtade som en galning runt golfbanan. Kände mig VERKLIGEN som Charlotte Kalla då. På söndagen pluggade jag matte, BAKIS!! och hemma hos Carl D :) Avis någon?
Gjorde kanske en del mindre bra saker också som typ åt några kg godis och drack lite för mycket alkohol. Men hade kul och det är ju vad livet går ut på :D
Nu ska jag plugga matte och sen ska jag träffa min PT och träna sjuuuuukt hårt!
PS. Inte meningen att skryta om allt ambitiöst jag gör vill bara få er andra att må dåligt och känna er lata :) DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback