Ny vecka, nya möjligheter :)

Idag börjar jag jobba kvart över sju. Det kan tyckas att det är en rätt så okristlig tid och ja det är ju lite jobbigt att gå upp klockan sex liksom men jag är rätt morgonpigg och dessutom så slutar man ju tidigare ju tidigare man börjar! Jag slutar klockan tolv idag vilket är underbart! sen ska jag på mattelektion och efter det tror jag att jag bara ska ta det lugnt. Är väldigt synd om mig för jag är jätteförkyld och har ont i halsen och min mami och papi är i fjällen (=ff). Pooor little me om jag blir jättesjukt. Vem ska då mata mig med nyponsoppa, halstabletter och glass? Och vem ska ta tempen (i rumpan) på mig? Ojojoj vilka allvarliga problem jag har! På onsdagkväll åker jag i allafall till fjällen och åker skidor. LÄNGTAR! Som tur är åker vi hem lördag, man vill ju inte missa ett tillfälle att fira att man precis fått lön :) Jag kommer nog bli rätt rik, ska få lönerna för december, januari, februari från två olika ställen på en och samma gång :D:D:D

 Kram


Kommentarer
Postat av: maggie

kvart över 7, det är ju sovmorgon... testa 04.45-18.45

2010-03-23 @ 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback