Beslutet är taget!!

Om två timmar åker jag till fjällen. Var ju trots allt guds vilja eftersom han ställde in matten. Fast jag som inte tror på gud borde ju inse att det bara var slumpen. Men det kan ju vara ödet, antingen så typ dör jag på vägen till fjällen i en trafikolycka eller så kanske skolan sprängs på fredag när jag egentligen skulle varit där men så klarar jag mig för att jag åkte till fjällen. Fast det är ju nästan större risk att annexet sprängs på lördag när hoffmaestro spelar där än att täby komvux gör det. Borde kanske ställa in hoffmaestro?! Planen är alltså att komma hem lagom till lördagkväll. Har varit och köpt vin och öl idag så jag känner mig laddad! Det är en liten tegelrunda som står på schemat senare på kvällen, är ju löning men framförallt så har Rizz och Sarah B kommit hem!!!

mohahahaha världens muppigaste bild.

Kommentarer
Postat av: ulf

snygga!

2010-03-24 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback