okej

flaket häromdan var helt bananas, det var stört smockfullt med folk, några fick till och med hänga utanför och andra fick stå på ölflaken! Chauffören verkade inte bry sig så mkt överhuvudtaget så det var ju najs. Man kunde i allafall inte röra sig för att det var så mkt folk och det var väl lite mer onice kanske. Andy J och jag var liksom på samma flak men vi träffades aldrig. Det är ju bananas om något!
Var i allafall lagom dränkt med öl, vred ur mina trosor men det är ju sen gammalt :) Fortfarande är Öwfre arbetarklassens flak det absolut bästa jag åkt på. Det ägde!!! inte bara för att jag pyntat men det var så grymt folk på och fett med para helt enkelt!

Idas mottagning var grym, massvis med gamla hästtjejer liksom :) Dom snackade lite om hur nördiga dom varit i stallet jämfört med oss i Stallmaffian. Jag och Victoria som var dom enda stallmaffia-medlemmarna på plats försökte verka oskyldiga men sen när ingen hörde garvade vi lite över diverse mobbningslistor vi haft och en del andra lite taskiga maffiafasoner vi haft för oss. Höhöhö! Men Vickan och jag är snälla nu :)
Men förstå ändå att Ida, Sarah och två systrar till var så sjukt tråkiga och präktiga att dom såg till att spökkvällen blev inställd när dom var på ridläger!!! DÖDSSTRAFF LIKSOM!! Vad är ett ridläger utan spökkväll?? Kan förstå att ingen ville prata med dom resten av veckan..
För övrigt har jag inte gjort så mycket intressant, solat med Jobe och bränt mig, varit runt på massa loppisar och shoppat har vi också. Är fattig nu! Snart kommer Sarah och Fellsie och vi ska ha champagnefrulle för andra gången den här veckan och sen ska vi åka flak! Sen blir det mottagningar, ska på Jennies och sen hem till familjen Sandahl <3 Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback