hohoho

Crille och jag skulle gått på bio egentligen och sett snabba cash men tyvärr tyvärr så fanns det ju nada biljettos. Verkligen tråkigt men det hade ju kunnat vara värre. Man hade kunnat vara handikappad, en jättetransa eller typ blivit sexuellt utnyttjad av farsgubben.
Sitter nu med Crille och Heddish och lyssnar på deras snack om MILF:arna på deras skola mm. Inte varje dag man hör två dyssar (manliga) föra en konversation, LIVE!!! Känns lite exotiskt faktiskt.

Heddan berättade en liten fin story om när han och Crille befann sig i lärarrummet. Där fanns även en lärare (kvinnlig). Johan vill fjärta, något han ofta och gärna gör men helst när han och Crille är själva. Han resonerar snabbt, kanske för snabbt, med sig själv om han ska våga lägga av en brakare i lärarens närvaro och peppar sig själv: jag kan flyga, jag är inte rädd! Sen ställer han sig upp, hoppar runt lite och lägger en jättebrakare. Sekunden efter kommer Heddan på vilken sjukt dålig idé detta var och tänker för sig själv: Varför i helvete gjorde jag så för?
Det blir helt tyst i personalrummet och den kvinnliga läraren kollar besviket på Johan. Hon som alltid har tyckt att Johan är en sån duktig och skötsam grabb.

Hade kul när Heddish berättade i allafall :):)

Imorrn ska vi till tegel, wiiieee. Var sjukt länge sen jag ens drack. Tur att jag kan dränka mina sorger i alkohol. Som Heddan säger:
-Imorrn kommer vara droppen eller nej inte ens det utan floooooooder!!
Efter den här helgens intensiva alkoholskonsumtion och galna rumpshejkande på dansgolvet kommer det inte finnas många hjärnceller kvar även om ni vänder ut och in på min hjärna.

SOLIGA HÄLSNINGAR FRÅN KAIRO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback