Just nu vill jag

Typ Döööööööööööö för jag har pluggat matte i cirkus 3 timmar och jag fattar mindre för varje sekund. Blir nästan lite nervös inför provet imorrn nu..
Hade ett viktigt meating med min LC (lifecoach) idag efter jobbet. Vi satte iordning en lista över saker jag måste förändra för att må bättre/bli en bättre människa. Snyggare tänkte jag bli också :)
Man kan säga att jag är en ny människa redan nu!!
Några ungar på skolan vill förresten att jag ska färga mitt hår ljust igen men jag vägrar. Ska låta det växa ut till råttfärg.
Imorrn ska jag ta blodprover för jag lider kanske av järnbrist och skulle kanske behöva nån typ av medicinering. Den som lever får se! Hoppas nästan att dom hittar nåt allvarligt och får köra mig i ambulans till danderyd där jag sen blir undersökt och stucken med typ 1000 nålar. Är nämligen desperat efter lite äventyr/en liten annorlunda innstickare i vardagen. Men gillar faktiskt att ta blodprov, älskar sprutor sjukt nog :) Låter lite pervo t.om.


sommar och åland <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback