huslig?

Min mamma tyckte häromdan att jag var huslig. Ville verkligen döööö för det låter som jag är typ 45 och asabajsatråkig!! Men sen så förklarade hon att hon menade att jag var huslig om man jämförde med hur jag var förrut. Och det kunde jag väl leva med för jag var världens sämsta husliga person förrut. Bakade i allafall en kaka till alla hjärtansdag. Formade den jättefint som ett hjärta men tyvärr så hände en liten olycka igår. Blev nämligen väldigt sugen på nåt gott så det är inget hjärta längre... :( Måste baka en ny till söndag! och så ska jag göra cupcakes. Förrut var jag expert på att baka saker utan att ens ta en liten liten smakbit. Kan bli lite svårt i såna här sockersugs-tider men ska försöka!
Ska köra hårt på gymmet idag tror jag för nu är det ju dags att återuppta gamla levnadsvanor (hälsosamma) Ska nämligen banta 3 kg till 59 och sen är jag (typ) nöjd.  Behöver bara bli lite mer vältränad sen tror jag. Har kommit så sjukt långt och är en sån fjuttig bit ifrån mitt mål så nu måste jag se till att klara det!!
Men man får vara nöjd med det man har så länge, alla kan ju inte vara så här perfekta på playan:



Tycker iförsig carmen electra är rätt nice:



Hennes intresse för cupcakes är nog rätt minimalt. Får lov att stryka det från "att göra-listan"

Kysser er hjärtligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback