Howdie howdie cowboys

Idag har jag prov och jag hade bestämt mig för att plugga som en galning men vad händer? Jo jag pluggade såklart typ inget *surprice*. Det här är verkligen alltid mitt problem och jag typ lackar på mig själv för om jag skulle plugga så skulle jag få MVG hur lätt som helst. Måste kanske få en diagnos ändå? Eller så har jag bara dålig självdisiplin. Typ som när Heddan och jg sågs på biblioteket och skulle plugga, först så kom vi båda en timme sent och sen snackade vi i 45 minuter tills en dam som ville ha tyst sa till oss och då kom vi fram till att vi ändå var för hungriga för att plugga och gick och åt pizza och sen shopped vi loss I tc. Och så försvann fyra timmars plugg. Ska försöka läsa lite på tåget nu så jag i allafall kan låtsas att jag kan lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback