A visit to hell!

Igår efter att jag varit på julbord fick jag otroligt ont i magen och mådde illa, kände för att spy och tänkte att ojoj någon har ätit lite för mkt och så fick jag ännu mer ont i magen och tänkte att min magsäck skulle spricka. Fast så mkt hade jag ändå inte ätit och när jag sedan spydde x antal gånger insåg jag att jag hade fått vinterkräkis. Inte passande alls!! Men sen blev allt ännu värre och urartade till det värsta jag någonsin varit med om! Jag hade såna enorma kramper i vänstra sidan av magen att jag trodde att jag skulle dö. Det gjorde så ont att jag inte kunde ligga still utan låg och vred och vände mig, nästan kastade mig runt i sängen och skrek. Är annars rätt så smärttålig men det här var hemskt, den värsta smärtan jag någonsin upplevt i hela mitt liv! Och inget hjälpte så jag fick lite panik men sen så ringde mamma mitt i natten till Danderyd som konstaterade vad min mamma redan visste, att jag hade njurstensanfall. Dom ville skicka ambulans och allt hehe men så nördig är jag inte och dessutom Så kan dom inte göra så mkt på sjukan heller men skulle ändå åka dit i hopp om lite smärtstillande men sen så hittade min mamma nåt superpiller i sina gömmor och jag kunde faktiskt somna (då var kl typ fem och jag vääääldigt utmattad) och sen kändes det så mkt bättre när jag vaknade. Så nu vet jag hur det är i helvetet och lovar mig själv att aldrig mer klaga när jag mår bara lite lite dåligt för jämfört med det här så är det rena paradiset!

Kommentarer
Postat av: kajsa

svar om vad en karbus är: haha,det är en mössa,den jag hade på bilderna! :D

2010-12-06 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback