god förmiddag

Igår tittade jag på när Nisse, Alex och Dennis byggde ett lyckohjul. Ska ha det till fest :) Kommer bli superkul och Nisse och Dennis är världens bästa underhållningsvärdar!! Och Alex är världens bästa ryss!
Sen tittade vi på fotboll och jag är glad att barcelona inte gick till finalen höhö.
Fick även kika lite på Alex iphone och det fina är att man kan gå rätt in på facebook. Tänk att folk är så otroligt lättlurade och lånar ut sin tele till mig. Fick dock inte till nån bra facerape utan skrev typ som Alex notis: mina kompisar är så underbara! älskar er grabbar <3
Inte så kul alltså.. Min bästa facerape gjordes på Dennis, skrev typ något i stil med: min hemliga sexdröm: Jag runkar medans en kompis (manlig) pullar mig med en blodig tampong.
Ja nåt sånt skitäckligt var det. Garvade lite då i allafall höhö. Skrev även ett mejl till någon random brud:
Det är bra med mig förrutom att jag har diarré. Rinner som bara den. Men mamma har en lösning på det, man tar en tampong och stoppar upp i rumpan och förhoppningsvis stoppar det upp lite. Men tänker på dig mellan "attackerna".
Höhöhö det var gamla goda tider det!
Nu skulle jag plugga men istället ägnar jag mig åt något så underbart som att prata med Mullan på msn. Måste ju vara ett giltigt skäl till att inte plugga, hon bor ju liksom på andra sidan jordklotet!!




Har fått reda på följande om Mullans BF:

Hans dagliga matintag:

5 cigaretter, en bagel, en brödbit med hommus på, ett paket nudlar, två koppar kaffe

Klädsel:

han har ofta på sig jeans, ganska tajta och mkt koftor och tjocktröjor
ofta svarta strumpor och alltid samma par skor som har ett hål i ena tån
han har länge funderat på att köpa nya men vill helst ine för det kostar pengar 

Nej nu ska jag snart dra och jobba i tre timmar. Ska liksom stänga och det är soft för om man har tur får man gå tidigare :) Sen ska morsan och jag till täby c och spruta champagne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback