dramatiska drömmar

Jag brukar dröma väldigt mycket konstiga drömmar, ibland är dom dock väldigt sanna. Drömde en gång att ett flygplan kraschade och sen när jag vaknade stod det i tidningen att ett plan verkligen hade kraschat. Scary jag vet! I går natt drömde jag i allafall en bra dröm. Det var jag, Mullan och Niwi som skulle spela in en liten scen till nån serie vi gjorde. Det jag minns var att Niwi var dödssjuk, väldigt svettig och blek, kläd i ett par stålmannen kallingar och en stålmannen tröja. Eftersom han var så sjuk fick han liksom stå lutad mot Melina Em som var väldigt stark. Jag stod mitt emot och sa: Du är skyldig mig pengar  (till niwi). Den sjuka mannen utbrister bara:
-Jag döööööör!
Mullan och jag skriker som galningar medans sjukling faller ihop och dör på golvet.
Efter det hoppade vi runt av glädje och skrek:
-Jippie det blir lika bra och dramatiskt som i våra bästa år!

Var lycklig när jag vaknade :)

I natt drömde jag att jag åkte båt och badade med playa del sol-gänget och sen så skulle jag vara vikarie på min pappas jobb. Alla var bortresta så det blev lite att stå i om ni förstår.


Kommentarer
Postat av: mullan

shit det låter ju som ett dool-avsnitt iaf.

2009-11-02 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback