Jag avskyr att sprida rykten men vad annat kan man göra med dom?

Igår hade jag namnsdag, igen. Tänk att jag hade sån tur att det inträffade på lördagar i år. Fick en bok av min mamma, jag hade själv valt ut den men ändå :)
 

Den är soft, man ska liksom gå runt och göra en massa uppdrag dåra och sen kryssa för när man gjort det. Tänkte skriva och berätta varje dag vilket uppdrag det blir och hur det har gått. imorrn ska jag nog hälsa på 5 hundar, lära mig deras namn och skriva in dom i min adressbok.

Har även en del andra böcker som är nya, favoriten är den här:



Dagen har spenderats med lite softa peops hemma hos Crille och jag har droppat ett visst antal citat under dagen. Påminner lite om den dagen jag läste en ordspråksbok och Mullan satt och beklagade sig över något väldigt upprörande och jag bara kom in med lite kloka ordspråk som: allt är inte guld som glimmar mm. Mu iggade det här en ganska lång stund men sen till slut vänder hon sig om mot mig och säger: Jag vill bara slå ihjäl dig med en stekpanna just nu. Nåt i den stilen i allafall. Hur som helst tänkte jag skriva ett av favorit-citaten:

Vi var så fattiga att om vi vaknade på julaftons morgon utan erektion så hade vi inget att leka med.

Blev förövrigt megakittlad och lökad idag:








Hemligheten med allt alltid se lycklig ut när man har gäster är att gå omkring och le åt tanken på hur skönt det ska bli när de gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback