Vilken dag!

Fick ett jättebra tips idag, Anna Ni brukar när hon känner sig väldigt värdelös och äcklig tänka på att hon är ju inte värre än Sara H (alla som vet vem Sara H är borde garva lite nu). Trots att tipset var av den jättebra sorten så hjälpte det inte idag. I vanliga fall brukar jag titta på människor, må illa och fundera över varför dom inte är mer som mig: Lo, den kompletta människan som gud skapade med en vision av perfektionism. Idag framstår alla människor, t.om Sara H, som lysande stjärnor på himmlen i jämförelse med mig. Suck!
Jajaja känner extrem dödslängtan och morsan tjatar om det mesta typ om att jag ska ställa mig i nån bostadskö. Känns totalt onödigt med tanke på mitt bäst före datum..........
En liten liten positiv grej som hände idag och som fick mig att vilja leva lite längre var när jag såg barnkläder och kom att tänka på mina avkommor som kommer bli helt sinnessjukt perfekta. Det fattar ju alla att dom kidsen är inga vanliga kids, det är ju BabyLos, förda till jorden för att utöva stordåd. Kan verkligen tänka mig vilka söta äppelkinder dom kommer ha´. Ungefär så här:

Usch och fy vad smarta och begåvade barn det kommer bli. Nej nu spyr jag vid blotta tanken, tror inte jag pallar att ta hand om dom. Morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback