Två roliga storys som jag är förtjust i:

Den här berättade Cattap för mig häromdan. Rätt rolig om jag får säga det själv. En ridman, vi kan kalla honom Pontus W, gick in på Donken i sällskap av sin hästskötare. Plötsligt kommer en tjej fram som känner hästskötaren och frågar:
- vad gör du nuförtiden då?
-Jobbar hos honom, säger hästskötaren och pekar på Ponta.
Då svarar den här underbara bruden:
- Jaha jag visste inte att du jobbade med handikappade!
Hahahaha waz up liksom?!?!?! ASGARVAR

Den andra storyn är så här va gott folk:
Efter att ha druckit lite rom och cola en kväll så insåg vi, Cri and me, att det fanns kvar och vi var lite snåla och kom fram till att vi skulle hälla i det färdigblandade i en colaflaska så kunde typ Adrian dricka det dan efter hehehe.
Crille skojar då och säger att hoppas jag inte dricker ur den här i morgonbitti i tron om att det är cola.
Dagen efter så ska Crilles pappa ta sig en slurk Cola men skriker i högan sky:
- Va fan!! Det var ju sprit i den här!!
Hahahahahahahaahhahahahaha

Kommentarer
Postat av: HAHAH

HAHAHAHA

2009-01-25 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback