change of plans

Mina planer för den här dagen har varit många men den allra mest bestämda planen är den att jag ska leka Dorotha hemma hos Crille och laga mat åt honom och sen kolla på senaste gossip girl avsnittet och på samma gång ha ett litet meningslöst möte för arbetslösa. Dom här planerna är fortfarande aktuella, kommer helt enkelt bli av, men nu vill även Jo Kiss-jossan Bergkvist att vi ska ut och shejka loss lite senare framemot natten när jag kunde ligga gosigt nerbäddad i min säng. Gillar ändå förslaget, hon ska ju snart tillbaka till London :( och jag kommer ju gå under jorden redan imorrn och vara lite smått borta ett tag, närmare bestämt tills nästa söndag. Måste snarast bege mig till systemet och hoppas på en god fylla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback