usch och fy för sjukhet!

Håller nästan på att dö, går in på min sjätte dag som sjukling och det blir inte bättre!!! Idag vaknade jag med lite feber, jippie tänkte jag och var hungrig. Tyvärr började jag må illa och spydde upp ett kokt ägg. Sen drack jag 20 liter äppeljuice istället och mådde illa. Nu har jag 39 graders feber igen och får jobba hårt för att döva en impuls att skjuta mig själv. Har så tråkigt!!! Har en sjuk craving att klä upp mig. vill glida runt i långklänning och pälsar, riktigt guld och pärlor direkt importerade från kina. Men orkar inte. Dock Kommer jag kanske noppa ögonbrynen av glädje när jag är frisk. Ska också dansa naken till Abbamusik och sen ta på mig randiga långkalsonger på huvudet och åka moppe till affären och köpa en Wendytidning. Herregud minns nu att mamma frågade mig igår om jag ville ha en tidning och varför varför sa jag inte att jag ville ha Wendy!!!??? Förfärligt.
Funderar på att skita i min grannes rabatter. Av friskhets-glädje alltså!
För att få er alla att verkligen verkligen förstå hur sjuk jag är så kanske det räcker med att jag säger att jag inte ens orkar kolla på Våra bästa år??
Har fått önskemål om begravningsplaner men håller på att jobba på dem! Har däremot planerat ett bröllop ifall nåt sånt någonsin skulle ske. Det är planerat utifrån mig så vem mannen är kvittar så länge han svarar ja för att inte förstöra festen och sen skriver under skilsmässopappren :)
Först står då Marie Picasso i en glittrig långklänning längst fram i kyrkan, fast lite åt vänster sätt från publiken, och sjunger: This moment lalalalala
Sen så sjunger Malin, Cissi och Josse Independent women med Destinys child. Har inte bestämt mig om dom ska vara målade bruna eller översolariesolade. Dom ska ha glittriga korta klänningar i allafall. Sen kommer då jag in och alla i publiken tappar andan. Och sen har jag inte planerat så himla mycket mer förrutom att när vi vandrar ut så ska Var nöjd med allt som livet ger-låten spelas. Vackert, jag vet!

Kommentarer
Postat av: nisse

Saknar dig loooo!

2009-12-11 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback