hehehe

det går alltid lika bra för sverige i eurovision <3 ett skämt?? Var i allafall hemma hos spoon vilket var fint, dom hade självklart massor av gamla grejer i kylen. mumma! ryssland var i allafall superduper bra! älskar bögmusik.

Är lite ledsen att det här är sista veckan i skolan. kommer dö.

Idag har jag lämnat min kära häst Killerbitch C i Arboga (ligger verkligen mitt ute i ingenstans). Hamnade dessutom helt sjukt fel och grät. Morsan and me utdelade en del hårda ord. Efter lite småbråk skriker jag: alltså jag måste spendera min sista skolhelg med hästar så du borde verkligen ha lite förståelse till att jag vill ta livet av mig!
Ibland behöver man verkligen påminna föräldrar om att livet suger, för dom verkar ha missat det totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback