I take my breakfast in bed!

Här sitter världens kanske bästa hushållerska och lyssnar på när Charles snarkar.
Är stolt över hur bra jag klarade min uppgift, det är alltid lättare att städa hemma hos andra, plockade t.om. ur diskmaskinen! Skulle göra det tusen gånger om för belöningen man får, massor av gossip girl avsnitt är värt allt i hela världen!! Skulle bestiga ett berg, högt, för att få vara med om det här! Crille verkar väldigt trött, har sovit hela tiden, så nu spelar jag lite Titanic-musik som är fin att sova till. Jag får helt enkelt åka hem och roa mig själv höhöhö. Funderar som vanligt på vilken film jag ska se, kanske Titanic?!
Leo Dee är ju så het så att man bara vill dö tusen fucking miljoner gånger om!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback