höhöhöhö

läste precis Jossans blogg och fnittrade lite lagom åt en del "gamla" minnen från helgen som var.

Här börjar vi efterfesten med lite springande i alla hotellkorridorer.  


Jag i ett superlyckligt tillstånd


Så här poppis blir man om man går på efterfest iförd endast täcke


Sen så infann sig ett lite jobbigare tillstånd. Älskar när man hittar en serie med pics på sig själv vacker som en dag:

   

Ett av mina favorit bildspel på Mallan från en vild nyårsfest. Hon brukar i vanliga fall aldrig fota sig själv så vi garvade lite när vi fann dom här på kameran

   


Ibland är det dock inte lika roligt att höra om vad som hänt speciellt inte när man, trots påminnelse, inte kan minnas det inträffade. Galen som man är så har man ju vant sig, lärt sig att förneka det inträffade och sen bara köra på som vanligt :D Det är ju nästan pinsamt vilken attention hore man är hehehehehehe

I övrigt blev mina bilder rätt dåliga, måste skaffa ett nytt objektiv men man kanske skulle lägga upp några av dom bilderna som blev bra.
Nu tänkte jag planera mitt liv (det lilla man har). Funtar på att söka till robinson, låter jobbigt att behöva vara dokusåpa-kändis resten av livet bara. Fruttan vill att jag ska bli kändis här hemma så att hon kan läsa om mig därborta i Aus och garva lite lätt. Om jag någonsin skulle vara med i Robinson skulle dom tre grejerna som man får ta med vara:

  

 3 tegelöl <3

Ser verkligen framemot att det blir helg snart igen, har lovat mig själv att städa hela mitt rum innan dess och julpyntat. Det kommer inte bli nådigt med julpynt i år. Har även gjort i ordning en hel spellista med julsånger som man lyssnar på medans man pyntar. Favoritjullåten är såklart Rockin around the christmas tree!

Btw kom Kristin på en jättebra grej med globen i lördags, eftersom man hängde där så kommer man bli så sjukt taggad på tegellördag. Hihihihihi fniss ska nog aldrig mer gå dit.

Lokatt på banan. Försökte mest få en bild med massor av vita ridbyxor runt som man kunde lägga på fejan och sen garva järnet och hoppas på att andra normala människor skulle tro att vi hade varit på en utställning för mongon men det gick ju inte så bra som ni ser


3 bloggar att tipsa om som beskriver vår vistelse rätt bra:
Louiserocco.blogg.se
juttans.blogg.se
foxygirl.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback