haj på daj

Solen skiner så här fint på morgonkvisten och det är trevligt. Eftersom jag nuförtiden aldrig behöver gå upp tidigt så räknas allt innan klockan 1 som morgon, brukar lite sömnigt titta på folk som är ute och motionerar vid den här tiden. Hur orkar dom? Själv föredrar jag att gå 1 mil senare på kvällen när det är mörkt ute så att man bara kan traska runt lite lugnt och fint och lyssna på musik och hoppas på att man ska slippa träffa en älg eller vildsvin.
Någon annan än jag som gillar storleken på den här??

Nej ett bra vildsvin är ett dött vildsvin. Borde börja jaga.

Idag känner jag mig nästan lite sjuk, tillståndet är i allafall väldigt förkylt vilket också får mig att känna mig en gnutta nere. Ska därför åka till min pappas jobb och hänga runt lite där tänkte jag, det finns ingen bättre människa att umgås med än min pappa vid lite nedstämndhet. Har börjat tillägna folk lite olika låtar, när jag lyssnar på en låt så kanske jag tänker på en viss person. Pappsen ska nog tillägnas
You Rock My World  och Munken, död häst, tillägnas såklart I´ll be missing you. Ska nog skriva ner alla låtar som jag tillägnar folk. Men för guds skull sitt nu inte hemma och hoppas för mycket för det är bara speciellt utvalda som får en låt.
Måste även titta till min mobil idag som Dimman håller på att laga. Har inga större förhoppningar om att det går bra men hoppas kan man ju alltid :)

Eftersom jag missade täby musikklassers luciatåg i lördags så har jag letat upp en gammal skiva med en gammal konsert inspelad som jag kan lyssna på. Deras luciatåg rockar fett!!
Fast här är ändå det bästa luciatåget av alla, massor av kjamgoa kids:


Kommentarer
Postat av: Louise

SOM jag längtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback