arbetslösheten är slut och livet är genast lite mörkare

känner mig lite nere, beror på att jag har gått från det underbara livet som arbetslös till väldigt hårt arbetande-Lo. Pelle, Mallan och jag har levt det ljuva livet den senaste veckan, kan också vara två (som arbetslös har man ingen koll på datum). Vi har gjort ungefär ingenting mer än druckit lite öl, gått på tegel och bara softat lite allmänt medans alla andra stackars människor gått i skolor/jobbat. Nu har dock dom flestas pengar tagit slut. Jag har ca 34 kronor på kontot. Var till slut tvungen att inse detta och börja jobba. Buhuhuuhuhuhuuuu....
Kräftskivan hos Rosen igår var underbar och tegel med <3 älskar för evigt. Lagom med folk plus att man inte såg till någon människa från U-Väsby/Åberga/Vtuna. Förrutom Sarre som är sexig.
Ska provrida hästar, känns helt sjukt off topic om man säger så. Måste prova på och sen verkligen bestämma mig för hur framtiden ska se ut. Att Munken dog var sorgligt men sen dagen jag sa hej då har livet varit ljusare än någonsin. Hästar dödade lite av mig men nu har jag fått livet tillbaka. Men som sagt jag ska ge det en sista chans och se hur det känns. Man vill ju inte låta mitt nya brun/orange schabrak gå till spillo.
Ska dra till Mallan och se en film nu. Såg Charlotte Perelli med barn plus framtida ex-man ï tc idag. Tror ej att dom ska skiljas. Såg även poliser och en vit skåpbil med mördarpar i. ooooooooooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback