Friiiiiiiiiiiiiiiiiikort

Det magiska beloppet är uppnått, nu har jag gratis sjukvård ett tag framöver = superdupernöjd!
Ska boka in en del viktiga appointments imorrn, först ska jag kolla upp om jag fortfarande har ansträngningsastma och i såfall skaffa någon typ av medicin. Ska även kolla upp en del okända födelsemärken och se om de är ofarliga eller inte. Har även planer på att kolla upp mitt hjärta och se så att det inte är några större problem med det och kanske även köra en liten snabbtitt på resterande delar av kroppen. Har haft vissa problem med lite allt möjligt på sistone. Har ju som sagt börjat att träna igen och nu har jag fått lite olika muskelinfektioner och värst av allt är att mina benhinnor har gjort rätt ont... Det har gjort att jag först var tvungen att syssla med uteslutande gå/springa för att jag hade problem med en axel och en muskel i armen och nu måste jag syssla med något som inte anstränger benhinnorna för mycket.
Så här såg mitt träningsschema ut förra veckan:
Måndag: Gick 1 mil plus 1,5 timme på gymmet (nöjd)
Tisdag: Gick 1 mil
Onsdag: Core 60 min plus 30 minuter spinning
Fredag: Joggade
Söndag: Gick 1 mil

Den här veckan ser det hitills ut så här:
Måndag: Joggade min vanliga runda och höll på att springa över ett rådjur
Onsdag: Gick 1,5 mil, svettades ihjäl
Torsdag: Joggade min vanliga runda plus att jag gick 8 km.

Kul info men jag kände mig tvungen att skriva ner det :) Imorgon tänkte jag cykla 1,5 mil på en jättetrög cykel och förhoppningsvis svettas som en gris. Hoppas att mina benhinnor ska må lite bättre snart så att jag kan springa jättelångt! Förmodligen kommer jag nå super nu när jag kan uppsöka sjukvård varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback