Måndag i mitt hjärta <3

Bästa midsommaren på Åland med sol och varmt och bästa sällskapet! Och det fortsatte med en massa fotboll och grillning och ja bara umgänge med människor jag tycker väldigt mkt om. Sen var jag tvungen att åka hem och jobba och kände mig lagom nedstämd.. Men jag har haft en sjukt rolig dag på jobbet, jag älskar det här!! Men nu så kommer jag även ta ett steg till och börja tycka till om saker och ting. Trött på morgonmöten som är 100% oeffektiva, de ska vara peppande, det ska vara power, energi, en känsla av att vi ska kötta sönder och äga världen. Jag har suttit tyst och iakttagit i 4 hela dagar och inombords skriker jag!! Dags att ifrågasätta vissa saker känner jag.. Det är ganska frustrerande när du vet att du själv skulle göra jobbet tusen gånger bättre. Dessutom vill jag så hemskt gärna tipsa de andra säljarna om en del saker men det skulle kanske inte vara det bästa att höra när man är helt ny och de andra redan verkar avsky mig för att jag säljer bäst. Men jag har jobbat i Sveriges överlägset bästa com hem-team och vet hur det ska se ut så jag skulle kunna göra underverk. Små iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback