Future

Ibland vore det skönt om någon annan beslutade alla viktiga beslut åt en. Jag får panik varje gång jag tänker på hur kort livet är och att jag därför måste göra precis det jag vill, så att jag inte slösar onödig tid som i slutändan inte betyder någonting. Men sedan är frågan om man verkligen kan göra precis vad man vill, lång utbildning och noll kr betalt. Jag gillar pengar också liksom! Kan någon öppna den rätta dörren och ge mig en knuff i ryggen eller? Iaf svara på om man ska följa hjärtat eller hjärnan? Det enda jag vet som är ett måste för framtiden är att hästar finns i mitt liv! Jag har inte bestämt mig helt om det blir 100 procent igen eller om jag nöjer mig med typ 75 :)
Usch nu blir jag brutalt påmind om hur roligt det är att hoppa hinder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback